01/08/2011

تابستانه پنجم


 

درس می خوانم
 و
حقوق می گیرم
چون رئیسم از من خوشش می آید
 کار خوب می کنم
و
شیرین حقوق می گیرم
سفر می روم
سوار هواپیماهای غول آسا می شوم
پشت کوه ها و اقیانوس ها گم می شوم
برای  زن ها و بچه هایم سوغاتی می گیرم
یه چیزهایی هم ته کیف لپ تاپم می ماند برای موقتی های در  راه
برای وقت مبادا
چون حقوق می گیرم
 دو تا موبایل دارم و سه تا ساعت و لپ تاپ 
تا دلت بخواد یورو و پوند و دلار
من زنده ام
من خوشبختم چون عرضه شو دارم و پول خوب می گیرم
راستی تا یادم نرفته بگم که
من گل رز هم دوست دارم

1 comment:

  1. چه کار بکنی و چه کار نکنی . .......فرق چندانی ندارد ، این روز مبادا که گفتی اصلا " وجود نداره ، همه روزا روز مبادا هستند ، مبادا دلی را بشکنی ، مبادا برای زن و بچه هات خرید نکنی ، مبادا شکر نکنی ، مبادا و مبادا و مبادا .... عشقی نباشه و دلت خالی بمونه روز مبادا!!

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو