09/01/2008

I wish that I could cause the sun
To warm the world with love
Remove the clouds a moment
To reveal the stars above
***
I wish that I could wipe that tear
From the corner of your eye
Bring happiness for your sorrow
Bring a smile for your sigh
***
I wish that I could
Put hope within your heart
Make today the best you've had
Right from its very start
***
I wish that I were able
To make your dreams come true
I wish I could - I wish I could
Do all these things for you

Poem by Mr. Doug

کاش می توانستم خورشید را بسازم
دنیا را با مهر و محبت گرم کنم
در یک چشم به هم زدن ابرها را بروبم و
ستاره ها را آن بالا بنشانم

***

کاش می توانستم آن اشک را از گوشه چشمت
پاک کنم
اندوهت را به شادمانی تبدیل کنم و
و تبسم و لبخند را جانشین افسوست سازم

***

کاش می توانستم
امید را در قلبت بکارم
امروزت را به بهترین روز زندگی ات بدل سازم
تو گویی که نخستین روز عمرت است

***

کاش توان آن را داشتم
رویاهایت را به واقعیت تبدیل کنم
کاش می توانستم
کاش می توانستم
همه این چیزها را برای تو انجام بدهم
------------------------
معرفی داستان
داستان : بمب ساعتی تیک تیک تیک تیک
نویسنده: مرضیه ستوده

6 comments:

  1. شعر زیبایی بود.مرسی

    ReplyDelete
  2. فروغ جان وافعا دلنشین بود.

    ReplyDelete
  3. فروغ جان چه آرزوهای قشنگی و کاش همه می توانستند به آرزوهایشان برسند . نیکی جان حالش چطوره . از دور می بوسمش .
    شهربانو

    ReplyDelete
  4. زیبا بود.... کاش می شد هر چیز خوب را در این جهان خالی بی انسان پیشکش خوبترین یار کرد .... کاش می شد.... من که دارم پیشکش می کنم اما اگر این روزگار مجالم دهد تا نفسی تازه کنم برای بهترینها....

    ReplyDelete
  5. زیبا بود به زیبایی خودت مهرت...
    نازنین...
    مطمین نیستم بشود
    هربارپیام می گذارم پاک میشود اما من باز
    می خوانم و ازفرطلذت می نویسم
    هر چند پاک شود
    و به خواندن در نیاید
    گلکم را ببوس
    . نازنین همسرراسلام برسان

    ReplyDelete
  6. مانا جان ممنونم عزیزم

    با سپاس از دوست عزیزی که نامش قید
    نشده

    شهربانو جان
    زندگی را همین آرزوها شکل می دهد، آرزوهای خوب و زیبا برای همه مردمان جهان،آن ها که دوستمان دارند و آنها که دوستمان ندارند. نیکی هم خوبه و دست بوسه عزیزم. نوزده ماهگی رو پشت سر گذاشته و این روزها خیلی باید مراقب لحن حرف هام باشم ، چون بسیار دقیق گوش می ده و زود هم بهش بر می خوره

    عزیزی که در کامنت های اخری اسمت رو نمی بینم. مرسی. حدس می زنم چه کسی هستی چون قالب کلماتت رو می شناسم
    منو ببخش به خاطر سیستم کامنت گذاری بلاگر
    و باز یک دنیا ممنونم که این زحمت رو به خودت دادی نارنینم. نیکی هم دست بوسه و امیر هم سلام می رسونه
    مرسی

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو