28/06/2007

اسباب کشی دوباره من به بلاگر


سلام دوستان
این جابجایی ها وقت آدم را می گیرد، اما چاره ای نداشتم، تعدادی از دوستان نمی توانستند وبلاگ مرا در ایران ببینند، من هم چاره ای جز تغییر مکان نداشتم، ترجیح دادم با توجه به اینکه سرویس بلاگر کاملا تغییر کرده و بسیار آسان تر از قبل شده دوباره در بلاگر خانه ای بسازم، خانه ای که کسی از من اجاره و یا وام آن را نمی گیرد، البته اگر هکرها اجازه دهند
این چهارمین اسباب کشی من است، همه نوشته ها را از روز اول که در بلاگر می نوشتم را در همین وبلاگ جدیدم دوباره گذاشتم و گویا هیچ اتفاقی نیفتاده، چون وبلاگ اول من هک شده بود و بعد از یک سال بلاگر توانست آن را پیدا کند اما من نمی توانستم متنی بگذارم زیرا رمز ورود مرا قبول نمی کرد و از بلاگفا هم آمدم چون فضای سرد و فیلترینگش احساس مرا می کشت
حالا احساس بهتری دارم
گرد آفرید اولین نقال زن ایرانی را از این لینک ببینید

5 comments:

  1. فروغ عزیز سلام
    خوشحالم که بعد از مدت ها احساس نزدیک تری به شما دارم
    ممنونم که نشانی وبلاگ را عوض کردید
    از این پس بهتر می توانم از شما بخوانم
    می دانم از اینکه قول داده بودم و نتوانستم ایمیل را برای تان بفرستم از من دلگیرید.
    اما این را بگذارید پای سفر های مداوم این روز ها
    حتما در ا.لین فرصت برای تان خواهم نوشت چند ماه دلتنگی و دوری از شما را
    ممنونم که ایمیل جدید را در یاهو ساختید
    سلام مرا به امیر عزیز برسانید
    نیکی مرا ببوسید

    ReplyDelete
  2. خوشحالم.

    ReplyDelete
  3. مبارک باشه منزل نو
    نازنین فروغ سلام
    خوبی نازنین؟

    ReplyDelete
  4. سلام
    یافتن شیرین ترین موهبت حیات
    حتی در مریخ هم خوشایند است و آنجا را قابل تحمل می کند
    لینک شما اصلاح شد و امیدوارم از آن نوشته های کوتاه و فوق العاده تان بیشتر بخوانم

    ReplyDelete
  5. سلام مهربون...خوشحالم که بعد چندبار اسباب کشی هنوز دلسرد نشدی...کامنت رو اینجا گذاشتم چون بالا امکانش نبود...منتظر مطالب خواندنی و جالبت هستم.تا بعد

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو