09/10/2007

دلواپسی مرگ



نتونستم باور کنم که دیاکو عزیز، صاحب وبلاگ غریبه تو غربت ، دوست وبلاگی من و خیلی دیگر از دوستان از دنیا رفته؛هیچ گاه مثل خودم کوتاهی نمی کرد و زود پاسخ کامنت های منو می داد، اولین و آخرین ایمیلی که از او داشتم مضمونش این بود که داستانی را که قرار بود بخونم همراهش نبود و بهم گفته بود سعی می کنه تا اونو زود بفرسته و من هم چنان منتظر ارسال و خوندن داستان دیاکو بودم، اما زمان ارسال طولانی شد و یکی از روزهای هفته قبل به وبلاگش سر زدم اما فضا برام جدید بود، دیگر از شعرها و متن های دیاکو اثری نبود، ازعکس های دختر زیبا چیزی دستگیرم نشد، کامنت ها را که خوندم در یافتم دیاکو از دنیا رفته و عکس ها متعلق به خواهرش مهسان است، اما مطمئن نبودم، از دوستان و خواهرش مهسان که ازاین به بعد قرار بود تا وبلاگ برادرش دیاکو را آپ کنه پاسخ خواستم، تا این که مهسان عزیز پاسخم را داد و دیگه اطمینان پیدا کردم که خبر صحیح ست؛
دیاکو مثل باد، مثل رعد، مثل برق، از دنیا رفت؛
انگار پاشو گذاشت اون سوی عالم و رفت، چقدر ساده می گم رفت؛
انگار هیچ وقت این سوی دنیا نبوده، مثل یه عابر، ساده و بی تعارف رفت؛
دیاکو رو دوست داشتم چون صادق بود و صفا داشت؛ دیاکو رو دوست داشتم چون بی ریا دوست داشت؛
براش یه آرزو شادی در جهان دیگه دارم؛

13 comments:

  1. فروغ جان روحش شاد . اما ای کاش میگذاشتند آرشیوش باقی بمونه .
    شهربانو

    ReplyDelete
  2. نازنین فروغم سلام
    دارم می خونمت ببخش که نبودم و ÷یامت رو ندیدم...
    روح اون غزیز هم شاد

    ReplyDelete
  3. سلام...آری بعضیا اونقدر در نهایت سادگی و بی خبری از این دنیا میرن که انگاری هیچ وقت اصلا به دنیا نیومدن.

    ReplyDelete
  4. حتما خدا دعای ترا خواهد شنید و شاد خواهد بود .بی هیچ منظوری چه خواهر نازی دارد

    ReplyDelete
  5. فروغ جان ایرانی ها هستند و عادات زشت و کریه آورشان ! بیچاره کار خوبی کرده .خیلی از عملش خوشم اومده .باید زندگی کرد و ادامه داد مگه نه

    ReplyDelete
  6. من هم براش آرزوي زندگي ابدي ميكنم.مدتي بود كه برات كامنت نذاشته بودم.منو ببخش و به حساب فراموشيم نذار .وبلاگتو خيلي قشنگ كردي.اميدوارم خوشحال و سرحال باشي

    ReplyDelete
  7. فروغ جونم سلام خوبی؟
    من ازت خواهشی دارم که اگه مهسان جواب تو رو داده خب ÷س تو باهاش در ارتباطی دیگه تو رو خدا بهش بگو این وبلاگ رو حذف نکنه و بدتش به من خواهش می کنم اگه دیاکو رو دوست داشتین و می واین ثابت کنین همه ی یاد دیاکوی من توی اون وبلاگه بهش بگو باشه؟به خدا مدیونم می کنی اگه این لطف رو در حقم بکنی
    من قبلا وبتو دیده ام و برات هم کامنت گذاشته بودم خیلی قشنگه اما دنیای من اونقدر تیره شده که جز سیاهی توی وبت هیچی ندیدم
    مرسی منتظز خبرم

    ReplyDelete
  8. راستی آدرسمو نذاشتم:ashk_tabassom@yahoo.com
    beautybest.blogfa.com
    باز هم ممنون

    ReplyDelete
  9. وای اسمم رو برات نذاشتم من آرزو هستم یادتون باید باشه اگه مرتب وبلاگ دیاکو رو باز می کردین
    بازهم ممنون

    ReplyDelete
  10. فروغ جان روزی همه ی ما تمام می شویم...حتی کفشها ولباسهایمان هم تجزیه می شوند... چه می شود کرد جز حسرت و درد از دست دادن کسی که دوستش داریم.... این روزگار بی رحم تر از این حرفهاست.... می دونم و می تونم احساست رو درک کنم.... امید که صبور باشیم. تا نوبت خودمان فرا رسد و از این خاک سر تا پا فسرده ی بی جان رخت بر بندیم.... شاد باشی و ممنون که با احساس نوشته هایم کنار می آیی.

    ReplyDelete
  11. http://www.youtube.com/watch?v=NvGO93ixqpE&mode=related&search=

    ReplyDelete
  12. متاسفم ... ولی فکر نمیکنم حقیقت داشته باشه
    حبیب

    ReplyDelete
  13. فروغ عزیز.من چندین بار به وبلاگ دیاکو رفته بودم. همین اواخر هم سر زده بودم. همه چیز عادی بود . فکر نمیکنی سیر وقایع کمی سریعتر از واقعیت بیان شده؟
    بیشتر از عکسها باید به نوشته های زیر عکسها توجه کرد. نوعی لاقیدی در آنها دیده می شود. انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده . اگر صاحب جدید وبلاگ خواهر دیاکو باشد برایت جای تعجب ندارد که چگونه یک دختر جوان ایرانی به این زودی مرگ برادرش را فراموش میکند و آن چیزی که یادگار اوست را از بین می برد و به جایش چند عکس بی معنی از خودش می گذارد؟
    نگران نباش .
    یادت می آید؟ سال گذشته یک پست گذاشته بودم با این عنوان که : نویسنده این وبلاگ درگذشت. البته مقصودم چیز دیگر و مرگی روحی بود نه جسمی. اما در کوتاه زمانی حتی آنها یی که خواننده گذری و معمولی وبلاگم بودند به شدت خواستار روشن شدن قضیه و صحت و سقم آن بودند . بازیهای دنیای امروز را فراموش نکن فروغ عزیز .
    البته شاید همه اینها توهم باشد و دیاکو واقعا از میان ما رفته باشد. من فقط احساس خودم را گفتم

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو