15/08/2007

قاصدک خوش باور

غصه نخور قشنگ عمو، من همین دور و برهام، اگه کاری داشتی کافیه صدام کنی، زود خودمو می رسونم
***
قاصدک چشماشو باز کرد و دید هوا ابریه، باد می وزید، شاخه های نازک تن نرمش مرتب می خورد به دیوار روبرو
و بر می گشت
باد دست بردار نبود
صدا زد، قشنگ عمو، منم قاصدک، کجایی؟ باد داره منو با خودش می بره
باد شدیدتر وزید
قاصدک بلند تر فریاد زد
آهای قشنگ عمو، منم قاصدک، کجایی؟ ... باد منو برد
صدای قاصدک در هیاهوی باد گم شد و چند لحظه بعد دیگر شنیده نشد
قشنگ عمو هم نیامد، تنها از پشت دیوار نگاه می کرد و ریز ریز می خندید

قشنگ عمو نماد آن دسته از مردم است که زیاد حرف می زنند و عهد شکن هستند. آن دسته که ظاهر بسیار زیبا و آراسته ای هم دارند و با واژه ها به مانند مهره های شطرنج بازی می کنند
کاش می توانستم کمی حس تنفر داشته باشم، آن وقت می توانستم خوشحال باشم که از این گونه افراد متنفرم

7 comments:

  1. فروغ عزیز.. ممنون از حضورت.. نوشته بسیار زیبائی بود.. من فردا صبح لینک تو را اضافه میکنم ..الان باید برم عجله دارم...

    ReplyDelete
  2. راستی اگر وقت کردی به این وب لاگ من هم سری بزن.. گاهی توش چرندیاتی که میزنه به سرم مینویسم.. البته 3 ماهی هست که آپ نکردم..
    بای بای

    ReplyDelete
  3. قاصدک! هان، چه خبر آوردي؟
    از کجا، وز که خبر آوردي؟
    خوش خبر باشي، امّا، امّا
    گرد بام و در من
    بي ثمر مي گردي.
    انتظار خبري نيست مرا

    مهدی اخوان ثالث

    ReplyDelete
  4. کاش می توانستی ...

    ReplyDelete
  5. سلام فروغ خانم
    از وبلاگت خيلي خوشم آمد ،با اينكه كمي غم انگيز است ولي آدم رو جذب ميكنه من به سراغت مي آيم.

    ReplyDelete
  6. واي چه حس مشتركي.... و چه زيبا توصيف شده بود!!!

    من هم سلاح تنفر ندارم اما به وسع خودم لا عشق با آنها مي جنگم....

    ReplyDelete
  7. لا عشق = با عشق

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو