17/07/2007

Hayley



نقاشی هی لی، نام نقاشی او آتش بازی ست

هی لی و مادرش
Hayley Okines who suffers from an extremely rare genetic condition called Hutchinson Gilford Progeria Syndrome, also known as HGPS or Progeria.


هی لی یازده سال است که از یک نوع بیماری ژنتیکی رنج می برد، این بیماری روی قلب اثر مستقیم دارد و در سن سه یا چهار سالگی باعث حمله قلبی می شود، اگر مراقبت کامل از این نوع بیماران بشود بعضی از آن ها تا شصت یا هفتاد سال عمر می کنند
ازاین نوع بیماران حمایت کنیم


If you have a website, you can link to us, you can tell your friends and of course, you can buy the CD which is available from March 17th 2006. Find out more about progeria, Hayley and where to buy this recording by visiting

هی لی، دو آرزو دارد یکی این که بتواند روزی با یک دلفین در دریا شنا کند و آرزوی دوم او این است که مانند یک انسان معمولی مو داشته باشد
Enjoy the people you have in your life appreciate them and love them.


10 comments:

  1. از اینکه به من سر زدید بسیار شادمان گشتم
    شما با هی لی از نزدیک آشنا هستید؟

    ReplyDelete
  2. هي لي جان آرزومند آرزوهاي زيبات هستم عزيزم

    ReplyDelete
  3. نازنين
    يه وقتي من با بچه هايي شبيه هي لي كار مي كردم
    يكي از اونا اسمش محمد بود
    محمد نقاشي مي كرد و عروسك مي ساخت خيلي شاد زندگي مي كرد و به اطرافيانش انرژي مثبت ميداد
    اميد و شاغدي محمد واسه من زندگي بخش بود
    با اون زندگي كردم و خيلي دوسش داشتم و دارم
    براي سلامتي محمد وهي لي و تموم بيمارا آرزوي سلامت دارم
    از قول من به هي لي عزيز بگو كه نقاشي هاش خيلي زيبا بود
    و از راه دور هي لي عزيز و -فروغ مهربانم- رو مي بوسم
    شاد باشي و پيروز

    ReplyDelete
  4. سلام. اسمم فرزانه است و دانشجوی رشته ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران هستم. در حال حاضر دارم مقاله ای درباره روابط میان فردی مسلمانان ساکن غرب می نویسم. یک پرسشنامه دارم که اگر لطف کنید و به آن جواب بدید در این تحقیق به من کمک بزرگی می کنید. براتون ایمیل می کنم. به هر حال از آشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم.

    ReplyDelete
  5. ببخشید ممکنه به من یه ایمیل بزنید؟ آدرس ایمیلتون انگار تو وب نیست. nezakaty@yahoo.co.in

    ReplyDelete
  6. سلام فروغ عزیز

    این قدر خوشحال شدم برام کامنت گذاشتی که نمی دونی

    نمی دونم من رو باید بی وفا بدونی یا

    خودت رو آخر محبت

    که من رو لایق دونستی

    امیدوارم وقت داشته باشم

    و بتونم بیام و وب زیبای شما رو ببینم

    راستی فروغ جان یه زخمتی برات دارم که

    توی کامنت بعدی می نویسم


    یه داستانه که باید نقد حرفه ای بکنی

    دوستت دارم

    شاگرد همیشگی شما

    دیاکو

    ReplyDelete
  7. طفلی ها .... :(

    ReplyDelete
  8. فروغ عزیز . من آنقدرها هم درس نمیخوانم. این پست شما را هم خوانده بودم. اما گاهی آدم در میماند که چه بنویسد . نقاشی زیبایش آتش بازی نام دارد. آتش بازی همیشه همراه است با شادی. با جشن با خوشحالی چیزی که شاید هی لی از آنها ذور باشد . همین نقاشی کوچک و زیبا نشان می دهد که رویاهایش چقدر ساده اما بزرگ و دور هستند. مثل آرزویش که میخواهد با دلفینها شنا کند.
    دعا می کنیم اما از دعای ما کاری ساخته نیست . باید کمک کرد اما چگونه؟ از دست ما مثل همیشه کاری ساخته نیست .... همین

    ReplyDelete
  9. آقای نوروزی عزیز
    ممنونم که به من سر می زنید، منو ببخشید اگر کامنتی برای شما نذاشتم،از چند روز قبل که وبلاگتان باز نمی شد،حالا هم که خود وبلاگ باز می شود پنجره کامنت ها باز نمی شود. به حساب بی ادبی من نذارید،متن های شما رو خوندم،امیدوارم در آینده بهتر بتوانیم با هم تبادل افکار داشته باشیم
    با سپاس فراوان

    ReplyDelete
  10. خواهر خوب سلام
    ممنون از لطف شما. اصلا راستش توقعی نیست... من فقط خواننده این جا هستم. ممنون از شما.
    وبلاگ من ... کلا کامنتینگ را بسته ام .. ایراد از من و وبلاگم است. خیلی هم البته وبلاگ نیست. به هرحال.. باز هم ممنون که سر می زنید.
    این جا همیشه می خوانم و لذت می برم. با خانواده خوب و سلامت باشید زیر آسمان خدا
    hosein.norouzi@gmail.com

    ReplyDelete

لحظه ها می شکنند در عبور سایه تو